Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Soundtrack of our lifes

Publicerad 2010-12-27 19:46:00 i ghana 11',

nu jävlar. nu är det KAPAOW tillbaka mot alla dåliga sjukdomar som infunnit
sig. nu jävlar är jag tillbaka.
har rensat ut och ordnat ett ställe för de ting som jag har nu och som rör resan.
allt från viktiga usb, kortläsare, minneskort till en dagbok som det kommer skrivas
i under varje dag där nere. det jag ser, känner och reflekterar över kommer hamna
i den, och den kommer även vara en viktig del utav projektplanen.
it's on.

körkortet är hämtat, ett nytt pass iväg för framkallning samt 600 kr till våran
insamling på bara idag. tack underbara människor! nu kör vi vidare!

för mer info kring våran insamling till ghana, kolla HIT!
det är mycket på g kring projektet just nu, men var inte rädda för att dra iväg
ett mejl kring det om ni vill veta mer.



julhelgen som passerat var helfestlig. julafton och sittning i lidhult i vanlig ordning
med gamla vänner. som jag saknat er. en som jag speciellt inte träffat på länge var
sara som också vart hemma i byn, därför var det som självklart att vi skulle styra
kosan mot ljungby och ha lite reunion mer herr fritzell, bror och de andra
gamla gossarna. det blev en sen natt med många fina rus i sig.

och nu är det ny vecka och spännande ting. förhoppningvis har jag redan löst min
utstyrsel till nyår 11'! ska sätta mig bakom ratten och hämta den imorgon hade
jag tänkt. KAN bli grymt. skrattar gott. känner peppen redan nu och att vi kommer
avrunda detta året på bästa möjliga sätt. och nu när jag tänker efter, och det har
jag nog även sagt förr, så har detta året verkligen varit mitt. jag är så tacksam
för allt. och livet väntar inte. det har jag lärt mig. ödmjukast. tack.

så, tillbaka till mitt goda kaffe nu och en bunte erfarenheter att skumma igenom.
vi ses, tills dess, sayonara! /iz

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela