Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

pickup truck

Publicerad 2010-12-15 15:08:00 i ghana 11',

hey world! don't give up.

hur ska jag börja. är egentligen helt tom på ord. det är så många ting som hänt de
senaste veckorna och allt har mer eller mindre snurrat runt innanför pannbenet.
i'll tell you... but first one thang.

igår styrde vi kosan uppåt landet och idag vaknar jag i sthlm. i en stad jag inte
befunnit mig på 10 år. nostalgi, spännande och nervöst på samma gång.
men, vilket givande möte gårdagen gav oss. det gav en massa inspiration, tips
och vi lät oss utbyta våra perspektiv på saker och ting. nu börjar förberedelserna
och äntligen kan den efterlängtade planeringen ta vid från min sida fullt ut.
har aldrig riktigt gått ut med det här i bloggen, men jag vet att jag nämnt meningen
likt "ett liv på annan kontinent", och jag kan säga det att det är inte långt ifrån sant nu.

lovar att berätta mer utförligt en annan dag då vi kommer börja att marknadsföra
och starta en insamling för vårat projekt här på the world wide web så fort som
möjligt.

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela