Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

återigen

Publicerad 2010-12-29 03:50:38 i

som sagt, helvete vad jag saknat dessa nätter. de är verkligen
min fristad. jag är tacksam. eddie vedder och michael brook spelas i bakgrunden
medan jag nu skummar igenom diverse hårddiskar och rensar ut en del ting.
ni skulle bara ana hur mycket foton jag har här från året som gått och lite mer.
vet inte om det är den underbara musiken som gör det, eller minnena i sig som
bubblar upp för varje foto jag ser från olika platser och tid, men jag blir lite allt
betuttad. kvar i något jag lämnat. men på ett bra sätt.

eftersom jag nu har lovat en längre tid kring vad det gäller skärpning med foton
så får ni ta del av min julafton iallafall. någonstans måste man ju börja.














och nu jag tackar för denna gång, genom att inta dykarpositionen framför sängen.
chooop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela