Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

#

Publicerad 2010-08-10 00:37:02 i

Som fågelsång i mina öron

"jag var under gårdagen som mest.. exhalterad under hela den tiden. gårdagens spelning tänker jag leva länge på. det var helt underbart. efter en hektiskt afton, efter många om och men, som bringat ångestframkallande inom båda oss (förmodligen) hittade vi med hjälp av vänliga vägvisare slutligen dit. insläpp vid 20,00 och sedan rullade det på. två sköna förband värmde upp publiken och de kalla ölen under aftonen satt fint som bara den, det var jag nog inte ensam om. sedan var det helikoptrarnas tur. jag stod inte still en sekund."




2008-10-15

det är alltid lika speciellt att vandra tillbaka genom arkiven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela