Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

på storgatan

Publicerad 2009-09-22 22:32:17 i

isabell är en munter tjej. vilken helg vi hade. fräckaste på länge.
fredagen blev delvis häng. men på något vänster lyckades jag få i mig
den där bag'n'boxen iallafall. självklart fick de andra smaka lite också.

mysigt att hänga hemma i lidhult med gamla godingarna som
mattias, josefin, anton, mark fager, biggan, moses, tantan, rasmus risedahl
osv. spola kröken!

den efterlängtade lörrrrdagen kom. den som vi inte haft på länge.
men nu var den kommen. stack till sabina på eftermiddagen. hon var
inte hemkommen men det blev häng mitt i stan på trappan utanför
körcenter. för ja, precis mitt i smeten bor kvinnan.
sen var det bara att slänga ut alla kläder samt fylla på ett glas vitt.
nea kom, angie kom. vi lyckades bli lite runda om fötterna innan vi
drog iväg på nästa förkrök. hos herr peyronson.
där stannade vi till 1 tiden innan vi kom ut.
och allt gick nog över gränsen inne på B&B väl down town sedan,
men förbannat nöjd är jag.
lite härliga människor från min helg:











och den kommande helgen vi väntar på,
är att få besöka det legendariska stället byås.
ses där alla dårar.
http://www.byas.nu/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela