Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

MRS I.E

Publicerad 2009-09-27 20:59:02 i photo,

"mitt hår är en enda stor dread.
finner inte riktigt moto till att reda ut den.
får vänta tills söndag.
"

done.
och gårdagen var festlig likaså.
min vän matilda ska till sydligare breddgrader i vinter...
närmare bestämt egypten. fick mig att se tillbaka på min semester.
sagt "klick"




























klart jag längtar tillbaka...
fotografierna i större och mer detaljerade format finns på
iznonstop.deviantart.com

ha en härlig kväll önskar iz..

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-29 00:16:31

okej, jag vill dit NUNUNU!

Postat av: Klara

Publicerad 2009-10-02 17:23:57

så kul :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela