Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

knowhere

Publicerad 2009-09-17 21:20:20 i

hösten är snart här och jag hanterar det på bästa möjliga sätt. tror jag.
under gårdagen cruisade jag och galenpannan in down town. vi handlade
ritblock, fönstershoppade och blev inbjudna på fest den 29 september.
det vankas klubbkväll på make up store inne i stan. servering utav kyld
dryck, tilltugg, mingel samt 20 % på hela sortimentet känns ganska givet.

fredag:
dricka litervis med kaffe, hänga och röka in mig
i någon lägenhet på berghemsgatan.

lördag:
nea och jag har smidit lite planer på att köra en runda ute på krogen.
annars drömmer jag om pengar. för då hade jag:
- stuckit till norrköping, till matilda.
- skellefteå, till fröken stridh.
- VI hade dragit till det vad vi kallar för paradiset i ett år eller två.
en dag kommer vi dit, men det är en lång bit kvar på vägen.
- köpt all den där utrustningen som jag drömmer om dag ut och dag in.
ja, självklart menar jag fotograferingen men har andra kreativa planer på gång också.
- en malmö/köpenhamn weekend...

och säkerligen mer som jag inte kan komma på nu.
om ni vet vad vi mer ville ha och göra med en tid framöver
så tillägg gärna detta mina vänner.
nåväl, tillbaka till tända ljus, den stora soffan och en kopp kaffe.
låter som att jag hanterar det ganska bra iallafall...


klicka på foto för mer info ang make up store's clubbin'

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-21 19:07:11

Råna en bank och kom hit :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela