Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

kick, push

Publicerad 2009-09-28 19:48:19 i örongodis,

hela dagen flöt fint och jag mådde bättre än på länge.
fram tills för en timme sedan. och det var inget bra läge
att bli dålig på. fysiskt. under en körning.

det är läskigt hur ens kropp låter bli att lyssna. att man börjar darra
och känna sig dåsig även fast man vägrar. liknande sympton i form av
kallsvettningar, stickningar etc. liknande panikångest? ja?
jag vet att så inte var fallet. fröken är mer säker på sig och sin sak nu,
mer än vad hon var förrut. underligt. bättre nu iallafall.

kanske ett (dåligt) ligg har gett mig en nedre förskylning.
kanske sitter det någonstans en svulst, som gömmer sig och hånar mig.
kanske. kanske inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela