Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

yellow leaves

Publicerad 2009-10-04 17:05:35 i photo,


känns tryggt att få befinna sig innanför stadiga väggar när
hösten stormar omkring utanför
.

känner mig som världens minsta tjej i vårat hus. men jag gör det bästa av situationen
genom att tända lite ljus, värma upp mitt täcke och läsa lite magasin. mina finaste päron kommer även snart hem med middag. tur det. vårat kylskåp hade ingenting att bjuda på denna söndag när magen som mest skriker efter det.

fredagen hade en kines fest hemma i lilla lidhult.
trevligt att stöta på gamla gäng återigen samt lite ljungbyfolk.
gårdagen tillbringade vi här hemma med kortspel, skitsnack och vin. mysigt.
med min bror, hans mö emma och mina favorit gubbar,
tantino och *sveriges man* mark fager kan inget gå fel. (haha)



vi två.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-04 17:30:53

Sv: de var verkligen ett fint svar :)

jag har mest tagit de lungt och vilat upp mig inför veckan.

följ gärna med blogloviin och lägg gärna en nominering är du snäll :)



Kram beloni

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela