Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

ALL THIS TIME

Publicerad 2009-10-13 22:37:06 i photo,

en vecka senare är jag vid medvetandet igen.
och mår bättre än någonsin. faktiskt.

helgen som var tillbringade vi inne i halmstad för ovanlighetens skull.
nej, men det var längesedan vi gick ut på en lördag så denna helgen
var given. träffade gamla fina pågar samt gummor. livad utgång helt
enkelt trots att det begav sig för sverige i vm-kvalet. nej, sån sport-
nörd är jag inte.


matilda ringde även från norrköping samma kväll. underbart att få höra
från dig. vi har ju inte direkt ont om tid om vi säger så, men vi kommer
när vi samlat på oss lite mer mynt min vän.
nåväl, annars njuter jag bara av hösten och mina långpromenader med
min lilla solstråle, fröken g.




jag är säker. det finns änglar i min omgivning.
mina vänner är helt enkelt bättre än dina.

Kommentarer

Postat av: Emma Gee

Publicerad 2009-10-14 16:04:54

Jag älskar dig min vän!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela