Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

the second you sleep

Publicerad 2009-11-29 21:33:05 i photo,

imorgon är det början på en ny vecka, med nya tag.
längtar redan efter att få stiga upp tidigt, göra upp en redig frukost,
tända ljusen, slå på p3, pussla ihop lite planer och bara ta vara på timmarna
som vandrar förbi. för just nu är jag fullkomligt tillfreds med det lilla i vardagen
som jag har. fick mig en tankeställare efter början på helgen.
att jag helt enkelt inte bara kan kasta mig in i något, utan alla korten på bordet.
det krävs en god planering. och den blir fulländad tids nog.



Du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela