Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

första advent

Publicerad 2009-11-29 14:33:09 i

fredagen blev ett helvete som jag aldrig kunnat förutspå.
jag grävde ner mig i några timmar och levde i ovisshet för
var och vem jag skulle vända mig till.

allt är betydligt lugnare nu, vilket är så befriande.
för sånt här brukar sitta i, i veckor. det är nog mina tjejer som jag
har att tacka för detta. tack för att ni lyfter upp mig från marken.

vi spenderade gårdagen här med vin, hellacopters och fick fin
besök av tantino samt mark. riktigt gött att bara sitta hemma,
bli rund ocfötterna och göra precis som man vill och känner för.
halmstad känns för mig nog kanske lite skrämmande ett tag till.
men jag kommer igen, det ni fan veta!


Kommentarer

Postat av: mum

Publicerad 2009-12-05 00:12:00

My girl. I love you......

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela