Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

All by myself

Publicerad 2009-11-26 18:53:36 i

regnet öste ner ute på gatorna när vi slutat för dagen. inte riktigt min melodi,
då man befann sig i tillståndet av trötthet. jag lyckades bli blöt som en katt,
trots att sabina är bosatt ett kvarter bort från (möjligtvis) nya jobbet.

det minsta jag vill nu är att vara ensam men försöker göra det bästa av
situationen med kaffe, tända ljus och audioslave på högsta volym.
även ett dussin ciggaretter. nu har jag det bevisat, även fast man lever
mitt i smeten kan man ändå lyckas känna sig lika ensam som vilken individ som helst..

ÅH. NU BLEV JAG GENAST MYCKET GLADARE OCH ÖVERRASKAD.
LINUS KOM INOM! NU SKA JAG KRAMAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela