Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

YO0O!

Publicerad 2009-05-12 23:24:11 i

fröken eriksson har härmed inte lyft häcken från denna stol på 2 timmar.
hon och fröken karlsson har öst planering på varann inför resfärden till oslo nu till helgen.
gud vad jag längtar. vi håller tummarna.



frökrarna som känner suget, precis som jag, för att komma iväg och träffa nya människor.
men jag åker såklart mest upp för att jag saknar matilda och linkan, som jag alltid lyckas
sakna något så oehört precis när de åkt.

imorgon planerar vi mera!
NATTI

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-13 00:36:29

FAN VAD KUUUL!!!



glöm inte hämta upp min låda :D:D för den vill jag ha med mig! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela