Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

SO GREAT

Publicerad 2009-05-25 21:04:51 i photo,

kan inte riktigt förstå att det är så nära. det pirrar i min mage och de få veckorna
framöver innebär bara firande och fest. det är helt enkelt så det ska vara. LÄNGTAR.
till helgen är det taconight, sombrero och mustachen på med ölen i högsta hugg!
min emilie ska också firas på lördagen. hela 20 år fylla hon. stor tjej nu.
lika underbar för det.

en liten lapp som känns igen för många utav mina närmaste kan jag tro.
jag längtar efter att ni kommer och firar dagen med mig.




ikväll tänkte jag gå och lägga mig lite tidigare...
avslutar dagen med en liten rolig bild på en liten kille vid namn alex...



Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2009-05-29 17:16:07

Vilken gullig vovve! Kommer nog att bli en liten jakthund av honom...



Vi kan ju inte komma på din student men vi får ses en gång i sommar istället.



Massor av kramar från hela familjen // Susanne

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela