Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

RÄNDER/MÄRKEN

Publicerad 2009-05-27 20:04:26 i photo,

ni vet när man sovit på ett ställe med något icke-slät yta? hela ansiktet ser helt räligt ut.
precis sådär perfekt att få nångång då man bara tagit en simpel liten tupplur,
precis innan man ska iväg? .... fast, nu är det kanske lugnt. har bara sovit bort
hela min dag istället. och jag är verkligen sleten. även om vi fick kompensation
så befann jag mig i plugget från 9.30 (efter sjukhus-visit) till 15.30. ensam i våra datorsalar,
inte helt kanske. emil var väl där och några andra, men jag hade bara en halvtimmes rast
för mig själv under dagen.

varför ska man vara en sånn perfektionist när det kommer till egna små projekt?
kan väl skatta mig gott att pupillerna inte är lika fyrkantiga längre. eller?
förresten, kom på det nu... har numera gått och fått min hultanbiljett, som handen
i handsken och är nu i sitt trygga förvar! har mina ladies köpt sina?

nu ska jag ha min kvällsmat i varje fall. och mysa med min jycke.
en liten kille som förmodligen mår bra och tagits hand om under de
4 timmar jag inte gjort det?



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-28 20:30:39

hej gumman!

jag har inte köpt min hultan biljett än, men blir det kris så får jag väl köpa den. Annars väntar jag till jag får lön.

Har i alla fall fått FRIIII på din student :):)

Måste snacka med dig på msn när jag ska berätta.. det är hemligt =)

all my love to you, I miss you sooo!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela