Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

FY SKAM

Publicerad 2009-05-23 17:28:54 i

eller? borde jag vara duktigare med att uppdatera mig? eller borde jag kanske skryta om att
jag har fullt upp med saker och ting? bara lite kanske. har haft en grym vecka so far!

iallafall, precis hemkommen från down-straw-town! det har handlats en massa fina godsaker
till bal och student. man blir alltid lite lyckligare av materiella ting faktiskt. haha. men det
som mest gjorde min dag var fikan på vattenporten med ladies. det är den sanna kärleken
gott folk. när jag tänker efter så är det rätt mycket shyssta kläder/saker jag handlat på den
senaste tiden, men jag skiter nog med att lägga upp det. folk får se det helt enkelt någon dag.
som på studenten/balen/allmänt helt enkelt. go for it!
nu har vi källaren full med öl också efter en tripp till tyskelandet.
så det är nog ganska lätthänt att det blir en eller två hemma på landet med la familia.

HADE!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-24 10:42:15

Flytta hit :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-25 00:17:45

jag saknar dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela