Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

CAN I GET A SUPER CAN I GET A SCI

Publicerad 2009-05-26 19:59:07 i photo,

tillbringat dagen med att guida högstadieelever runt på sunnerbogymnasiet.
jag fick höra att jag var het i den där figursydda reflexsvästen. jag tror på det också.
utan tvekan! har knappt varit hemma på landet, åkte direkt in till down town för att
vaccinera alex och det blev därmed sedan en promenad längst med nissan.
det du matilda, hemma i trakterna, längst med kusten är det inte kalla vindar,
nej, snarare fuktigt. och jag älskar det. alla sommarnätter är på ingång!

en sak till... jag tror aldrig att jag träffat och sett så många nära/kära/bekanta
på en parkeringsplats som idag, förut. moa lidén, anton bodi, kusiner... "NÄMEN HEJ!"









skissar vidare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela