Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

silence

Publicerad 2009-03-31 11:04:07 i

jag sitter själv i ett tomt klassrum. det är tyst men susar ändå i mitt huvud.
kan låta bittert, men jag är faktiskt glad. sprudlande glad. även om jag kanske
saknar mina närmsta vänner till och från, både här hemma i sverige som på
lite sydligare breddgrader.. jag är glad, och det känns verkligen helt obegripligt,
att vi snart ska ta det där steget ut från gymnasiet in till vuxen världen. det pirrar
i hela kroppen av förvänting. eller ska man kanske kalla hela grejjen för en något...
skräckblandande förtjusning. champagne, klänningar, lyckliga ansikten, vänner
och släktingar som kommer vara närvarande. shit, vilken känsla...


fred och kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela