Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

med vänliga hälsningar

Publicerad 2009-03-09 16:39:58 i


det händer att jag tänker på dig ofta. kanske mer än vad jag borde göra, eftersom att det
ibland har sänkt mig till bottnen bland all ovisshet. fast det är det ingen som vet om.
dessa djupa och mörka bilder i mitt inre har jag nu bearbetat i månader och jag är
nu glad att dessa har börjat tyna bort sakta men säkert. glad för att jag kan skymta det
ljusa och bra som fanns i vår barndom. du med din unika karaktär, självironi,
kreativitet, kloka disskusioner, idéer, projekt är och kommer alltid vara en del utav
min inspirationskälla.. jag hoppas och vill bara att ingen ska behöva gräva ner sig
för det du valde. det finns så mycket mer här i livet även om det ibland är svårt att
tro, då alla motgångar och brustna hjärtan jämt kommer och går.
ingen ska behöva ge sig innan livet har gått sin vandring. ingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela