Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

i ett vimmel av böcker

Publicerad 2009-03-02 14:45:46 i

himmelen öppnade sig och marken är återigen vit. varför blir jag inte förvånad.
gårdagen kändes som vår då vi traskade runt på gatorna i ljungby för att skaffa fram lite föda för
torra magar samt bedövade levrar. men då tyckte jag iofs också att det var för bra för att vara sant.
nu hängs det i biblioteket och jag försöker slutföra en del studier (så gott jag kan).
anledningen till att jag bloggar nu är för att jag under gårdagen fyllde ut den med ett inlägg som
inte sa något om helgen i sig, för fem öre.. förmodligen så kan det låtit väldigt sentimentalt, att jag
inte varit nöjd, or what so ever. men helgen var fullkomligt underbar och värden lina ska ha  all kärlek
för en toppen (sex)förfest samt röjj på hela huset.
hoppas cheesecaken smakade som den skulle dagen efter också :)

Lights will guide you home,
And ignite your bones,
And I will try to fix you,

Kommentarer

Postat av: Milie

Publicerad 2009-03-03 16:46:09

Åh.! haha.! bakade du en cheesecake ?! hihi

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-03 18:47:58

jag var tvungen!

vattnas i munnen

det är ju en oemotståndlig gåva...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela