Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

get myself on track

Publicerad 2009-03-22 18:03:30 i

vilken helg!
jag och fröken hängde med gubbarna o damerna mest på morfars och tog en öl
på fredagskvällen med lite mysig jazz soundcheck i bakgrunden, sedan laddade
vi med fler öl hemma hos herr larsson innan vi gick ut och slog klackarna i taket
på tre hjärtan, varav min röst denna söndag.... oh, och vad som händer i hstd stannar
i hstd. förhoppningsvis.. haha. på lördagen var jag helt inställd på en hemmakväll
med päronen, men eftersom damen skulle cruisa vidare till ljungby för att hämta
upp sin syster, så fall sig rastlösheten in, då jag även var bjuden på fest hos herr lyden.
så gårdagen blev som de flesta spontana kvällar (med ingen som helst förhoppning
på dans och fylla) mycket livad och bra.. vi ranglade hem sent på söndagsmorgonen
och jag är glad att jag fick sällskap hela vägen..

denna söndag har erbjudit lycka som ingen annan söndag.
mina kusinbarn döptes i hässleholm och de var så fina. hanna och viktor.
fotografierna kommer upp här inom kort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela