Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

den ljusa söndagen

Publicerad 2009-03-15 18:53:17 i

känns som om det vore evigheter sedan jag yttrade mig här. men så farligt är det inte...
denna helgen kan ha varit den roligaste på länge, och jag har även kommit till
underfund med att det är ganska många helger i rad jag har sagt det om, men
denna var verkligen en sak i sig!

i fredags åkte jag in tidigt till hstd ang ett ärende, sedan upp till pancho i lägenheten
för att prata om allt och inget, sedan var det bara att hooka ihop med damerna för
att förbereda inför kvällen. det var mycket pyntande, lagande, fixande, u name it, för
aftonen som skulle komma ske. ja, vi hade alltså ett förkrök med temat kärlek såklart..
vi gav ut inbjudningar innan i veckan till alla närmaste...
klädkoden var givetvis att man skulle klä sig i något utav de romantiska färgerna.
herrarna var så stiliga så :) sen hade vi diverse aktiviteter, en var givetvis att man
skulle ta sig en lapp, där stod det vad man skulle göra för eller mot en person,
eller för sig själv under aftonen.... det var mycket roande vill jag lova. *skratt*
kanon natt... och en viss herr kom fram till mig, och chockade mig ännu en gång.
handsome..

när väl lördagen var kommen levde jag lite i ovisshet om ifall jag skulle cruisa
in till lby med de andra, eller om jag skulle ha en skön hemmakväll.
men ganska oundvikligt så tog det mig en halvtimme att göra iordning
allt hemma, sen dra iväg igen. och ja, även gårdagens bravader blev lyckade.
helgen blev lyckad. och jag är riktigt glad över att vi är lediga imorgon....
då har jag och malin bestämt att glida in och hänga down town...





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela