Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

sex on fire

Publicerad 2009-06-08 14:38:00 i

TJA!
precis hemkommen på storgatan. hade tur som fick skjuts ut utav herr kristensson
med de andra pågarna. skönt. sitter här nu, omsvept i en gammal handduk, med färg
i håret och snart magen full på nudlar. eftersom jag missade hela förra veckans festligheter
som tillhör studenten så har jag bestämt att kvällen är min för en jädrans massa öl (!!!!)
ledig imorgon, hinna ladda, fixa, dona. därför är denna dag perfekt för att ta igen med sina
jämnåriga kamrater. tältning på hjortsberg går det rykten om. och en massa jäkelskap
på det. love it!

har även nu fått ut mitt fina A4-papper. i form utav en hultsfredbiljett.
tack för den kära mor. gotta go. dusch, kläder, makeup, öl, sen är jag iväg igen.

Kommentarer

Postat av: Klara

Publicerad 2009-06-11 20:28:19

HEJ :) jag är jätte ledsen att jag inte kunde komma på ditt utspring :( började gråta:( <3 men hoppas att vi träffas ses igen :D:D:D:D:D <3<3<3<3<3<3

Älskar dig syrran <3<3 Love

Bdb: CLarar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela