Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

njutning

Publicerad 2009-06-15 13:23:20 i photo,

jag vaknar tidigt av att solens strålar smeker mig över ansiktet, jag sätter mig sakta upp,
stoppar fötterna i tofflorna och gnuggar tröttheten ur ögonen, sliter åt mig min morgonrock
och beger mig ut i köket. strax fylls rummet av doften av nymalet kaffe och scones,
jag dukar upp allt på en bricka tillsammans med jordgubbarna och den iskalla mjölken
för att sedan sätta mig i solen för att äta frukost medans jag lyssnar på radion och
skummar igenom morgontidningen.

detta är väl drömsenariot när man väl är ledig, ingen stress, massa sol, god mat
och trevlig musik. just nu är verkligheten inte alls så mycket sämre,
äntligen kan man njuta av att vara ledig.

Kommentarer

Postat av: LinnéaK

Publicerad 2009-06-16 20:42:50

Vilka UNDERBART snygga foton! SHIT!!

wow, wow, wow!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela