Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

MORRRSNING!

Publicerad 2009-06-24 09:26:57 i photo,

godmorgon sverige. gårdagen innebar svettiga pass i solen, introduktion, samt
cruisning på landet med bettan. vi hittade nya vägar och mysiga ställen på landet
och självklart dokumenterades detta. man kanske inte hittar tillbaka till exakt samma
ställe igen så den risken vill man inte ta och vara utan. hör lite till svensk sommar
tycker jag allt. mysiga kvällar.

nu luktar nedervåningen nybryggt kaffe och högtalaren spelar p3 på högsta volym.
precis som jag vill ha det. senare i eftermiddag ska jag cykla ut till yaberg...
fårse hur det kommer att gå. förhoppningsvis bra!

här e jag!

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2009-06-27 21:55:33

Nu har jag oxå skaffat blogg... // kramis Susanne



www.mannesanne.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela