Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

lördagen

Publicerad 2009-06-14 17:30:37 i photo,

vaknade på sena eftermiddagen. lite för sent. halv 4. men äntligen fick jag sova ut efter
4 dagars firande, dans och mängder av skumpa. jag följde med min mor senare in till
ljungby för att hälsa på bror. såg ps. i love you för första gången och sa, att den ska jag
ha! mor sprang in ännu en gång på ica maxi. senare började som vanligt rastlösheten
kicka igång när jag väl visste att alla andra var inne i straw-town och firade in till det sista.
till min besvikelse hade jag ingen ride som kunde föra mig dit. men sedär! emma kom till
lialt efter jobbet och berättade att hon skulle vidare ut till stugan på östra. perfekt!
vid halv 12 snåret var jag inne när alla redan laddat extremt, men jag hann ikapp!
äntligen fick jag dra upp en kamera bland festligheterna också. bilder kommer.

förresten! vi blev lite intervjuade på baldagen utav lokaltidningen.
kolla hit för att se klippet! http://pola-sv.qbrick.com/index.aspx?cid=37&mid=684

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela