Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

LONGING

Publicerad 2009-06-07 19:06:58 i photo,

söndag. allt har nästan fallit på plats i hemtrakterna. vi har ställt upp bord och stolar.
just nu försöker jag sy/pyssla/städa inför veckans firande. helgen som har gått har vi
tillbringat med att fira våran älskade kines som sprang ut i fredags och i lördags
impulsåkte vi in till hstd. mattan var hemma, och öl + fotboll hemma hos friman
kändes mer givande än något annat just då. tack för det!

till mina vänner som alltid varit hemma och som precis anlänt hem..
ni är den familjen som håller samman allt. min familj.
allting bara faller på plats igen och jag älskar er. det var bara allt vad jag ville säga.
även om jag inte skrivit det här så vet ni nog förmodligen ändå hur jag känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela