Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

17 dagar

Publicerad 2009-06-22 10:01:31 i photo,

kvar till hultsfred! jag är lika taggad såhär på morgonkvisten..
antar att dåvarande vecka måste varit fullspäckat iomed brist på uppdatering.
jag har mängder med foton på kameran som skall läggas in så småningom.
älskar att jag numera kan fånga ögonblicket vilken sekund som helst!

gårdagen var iallafall den mysigaste på länge... vaknade skönt upp i unnaryd
efter en vild natts festande hos herr persson. jag fick på mig kläderna, drog mig
lite i håret sedan begav sig jag, emilie och hiep tillbaka till lidhult för mat.
hieps mamma hade såklart gjort upp middagen för oss. klockan  tre samlas alla
tjejer igen för en liten roadtrip. våffelserveringen i odensjö var första målet.
det är alltid lika trevligt och fint där. njutningen med svensk sommar skulle man
kunna säga. därefter vidare till torarp för en titt på stugorna, torseryd, osv.





helgen har varit riktigt go.
och min vardag gör jag till den bästa. här tar man vara på den.
ha det gott era jäklar!

Kommentarer

Postat av: Ewe

Publicerad 2009-06-23 22:19:26

DU ÄR LJUSHÅRIG :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela