Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

vilken helg

Publicerad 2009-07-26 22:07:03 i

roligaste på länge.
befann mig i ljungby i torsdags en sväng för en undersökning på sjukhuset.
sedan körde jag hem och vidare till halmstad för att äntligen hooka ihop med
fröken comnell. en älskvärd dam. ölen öppnades och jag invigde både karlstorps
camping och fiestan på tylösand samma kväll. jag lärde känna petras polare
från landskrona och de andra från sthlm. jag dansade loss med peter siepen och
stand-up komikerna på fiestans fullsmockade dansgolv.
(bilder kommer)

morgonen efter kanske var mindre rolig, men tänkte inte mer på det eftersom
jag haft en underbar natt. kan berätta att jag satte mig på fel buss som jag
trodde skulle ta mig tillbaka till centrum. alla andra hade stuckit tidigare.
jag satt på en buss i 2 timmar innan jag kom in. sen fick jag sova i en trappuppgång
i 2 timmar innan jag blev insläppt. haha. men lika glad var jag för det.

fredagen... mina tjejer kom in. vi styrde kosan mot bolaget och maxi.
vi skulle ha fin middag ute på östra stranden hade vi bestämt. efter att vi handlat
mängder med mat, tro fan att vi ändå inte orkade laga den.
tacka vet vi lite snacks och öl med killarna istället.

den kvällen åkte som vanligt alla hem tidigare men jag stannade kvar i stan
till halv 3. träffade marc friman, rasmus, sara och de andra på tre hjärtan och
hade en hejdundrande kväll. träffade även lukas. den där örebroaren.
synd att han åkte hem imorse.

och så har vi då lördagen.. jag vaknade upp i city, fick ett samtal om att jag
skulle komma ut till stranden igen. gick ner till österskans, köpte mig aftonbladet
+ bon aqua och väntade på bussen. allt var gött. väl hemma ringer fröken runermyr
och frågar varför jag åkt hem..."jag har ju fest ikväll.." jaha. sedär. det var bolmendagarna
så jag hängde med päronen ut till odensjö en sväng. tog en öl där ute och snackade
lite med bekanta. sen ringer kakan och bettan. "nu mår man som på nytt, vi kör in
till uteserveringen ikväll." vaknade ute på landet, bakat en tårta till hiep som kör lumpen
imorgon för första gången, och nu sitter jag här efter att ha sovit bort hela dagen.





funderar på att besöka detta året. någon mer?
smack!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-27 11:30:24

Vart ligger den?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela