Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

REPA SKIVAN!

Publicerad 2009-07-01 19:29:47 i photo,

onsdag = arbete, sytt, ännu mer arbete med skivor och spelningslistor som
tagit flera timmar av denna dag. är äntligen färdig och håller på att få ut
den sista skivan av.... 10 partyplattor till min nyinhandlade, käraste bandare.
och såklart även till våran bil som vi ska brumma iväg med. feels good.
dåligt med uppdatering. know that right. MEN! jag är inte dålig med bilder.
fortfarande. ehrm. det flyter på bra....

även om jag är lite avundsjuk på nea som ringde mig för en stund sedan.
hade kommit fram till innan i veckan att jag skulle in till club moon för att
gunga loss till promoes verser.. men så är inte fallet just nu.
kom på att jag har endast onsdag/torsdag för att kunna orka med att
packa ner all skit. visst, inte farligt mycket. men vill helst inte spendera
söndagen med att tänka allt för mycket då man ska slira hela fredagen
och lördagen med tjejerna som inte ska med till hultan.

....hon sa iallafall att de skulle grilla i norrekatts/gunillaparken och dricka lite
gott innan de far iväg till partyt. nära och bra. och en sånn här kväll är ju helt perfekt.
OCH kom fram till en annan sak med damen. hon och hennes polare ska åka
samma dag som vi, alltså på måndagen. så hon var sugen på ifall man kunde
hooka ihop och samåka... nemas problemas..... då kör vi..


lite av gårdagen.
spenderade den på skummeslövstrand så hela familjen kunde vara samlad.
en liten del av den iallafall..





vi tar måndagen med....
vi drog till g-kås en sväng. det som fanns mest utav i kundvagnen ser ni nog själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela