Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

jag hostar ut min hjärna

Publicerad 2009-07-15 12:17:44 i

emma sov här inatt. vi vaknade samtidigt och jag har sedan dess bara legat och
stirrat i taket med min blöta hud. hade velat gått upp tidigare och få iordning på
viktigare saker med kroppen har bara sagt nej. förmodligen är detta en sjuka som
kommer då det är dags för en att rensa ut kroppen på en veckas konsumering utav
alkohol.

men hultsfred var underbart. allt därmellan musiken och folket blir sig varje år ändå
aldrig likt. varje år är något precis alldeles nytt och galet.
jag saknar nu alla som jag träffat och bildat gemenskap med.

en annan kul grejj var att man också träffade anton från sthlm.
en kille vi campade med första året på arvikafestivalen. alltså fyra år sen sist.
världen är verkligen liten.

mycket sjuka saker har hänt och jag säger återigen.
what happens on hultsfred, stays on hultsfred. or facebook.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela