Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

bling bling

Publicerad 2009-07-30 14:23:14 i

vaknade, hoppade in i duschen, slängde på mig kläderna och sprang ner för gatan i spöregn. det var det värt. nu hade min lilla smyckade tunnel kommit på posten. tog ut min 16 mm's töjning (vänstra örat) för 1 ½ år sedan och efter det har jag inte haft några som helst planer på att sy igen hålet som finns kvar. men nu, efter så pass lång tid,tänkte jag att något ska få pryda örat igen.



nu är det brått. måste göra sig iordning. ska med emma in till stan för lite shopping
och fika på drottning kristina passagen. smack!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-30 18:26:26

skit cool!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela