Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Vi ses snart

Publicerad 2009-01-11 12:39:26 i photo,

lyssnar på the strokes och är överlycklig nu när kakan och bettan finns på msn.
ni är inte här, men ni finns hos mig ändå. ni skulle de ut och kolla läget,
och jag bad dem att fota extra mycket. blå himmel och sol där idag.
jag vill vara med och se det som de själva får uppleva. mina snäckor.

helgen har varit go. i fredags hängde jag hemma hos familjen eskilsson.
väldigt lätt att man känner sig hemma där. sedan ut på chaplins under
aftonen. träffade en massa gamla godingar. trevligt som bara den.
vi vaknade sent på eftermiddagen, päronen hämtar, och sen är man
plötsligt påväg till ikea. fräckt. frida och mattan anländer på aftonen
hem till lilla lialt, planen var att vi skulle se någon rulle med onyttigheter
till det. sen kommer linus med informationen om att de andra sitter samlade
hemma hos karl och pimplar öl. vi drar dit. blir fulla. somnar. och ja, här sitter
jag nu. kakan och emma är inte vid msn längre och det känns lite.
men vi ses snart.


http://cakeinbarca.blogspot.com/
http://emmagillberg.blogg.se/



LÄNGTAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela