Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

The kooks

Publicerad 2009-01-31 13:52:59 i

jag saknar mina vänner så mycket....
jag kommer snart till er..
tack för det underbara brevet också.



jag vill ta mig någonstans. annars är jag bara hemma. du kan ju alltid höra
av dig om du inte har något bättre för dig, vilket jag inte tror.... haha.

dagen blir nog vin, musik, titta på gamla foton och bara vilja vara någonannanstans.
eller så dricker jag öl med mina gubbar som kommer hem från tyskland idag.
kanske det.

Kommentarer

Postat av: Kakan

Publicerad 2009-01-31 14:13:41

Varje dag så går jag och vänta på att du ska komma! vill att du kommer ner nu!! Saknar dig<3<3

Postat av: Emma

Publicerad 2009-02-01 19:44:34

Jag instämmer med kakan, vi vill att du ska komma ner snarast! :) festa loss och slå klackarna i taket! Vi har så mycket att visa dig min vän! Can't wait! Love you

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela