Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

svettig och nöjd

Publicerad 2009-01-20 21:06:36 i

hel tokiga aktiviteter är shysst. det vet vi alla.
jag längtar efter mer. och jag längtar efter helgen.
jag vill ta en öl ute då. eller två. er som känner er träffade, ni vet.
en sak till, nej, jag skiter inte i folk numera, ifall vissa känner så,
för ja, under olika omständigheter.....ehrm... så får jag dessvärre
inte ringa mobiltelefonsamtal längre. ha ha. nog om detaljer,
men ni fattar nog. doh!

 



oh sommar. här har jag återfunnit gamla söta bilder som biggan styrt upp.
gamla, söta, fula, fulla pack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela