Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Hiphop och kaffe

Publicerad 2009-01-28 13:57:31 i photo,

hem ljuva lidhult, men mitt huvud blöder inombords. jag går på smärtstillande
men det hjälper inte. jag borde nog gå och lägga mig en stund. jag är helt
ensam i detta stora hus. kanske hade smärtan minskat om någon hade
luggit brevid.

en kort dag med tidig hemfärd blev det denna förmiddag.
mina fingrar kliar inte så mycket och dålig med vad som ska uppdateras om.
men läget är såhär att mitt nät har lagt av på dator sen en vecka tillbaka.
den enda tillgång jag får till dator på fritiden är vid denna OM inte herr spelberoende är hemma.
och vi kommer dessvärre alltid hem samtidigt. osis.

nu kom jag ändå på en rolig sak att uppdatera om!
sveriges första erotikoutlet finns i ullared damer. let's go crazy!
plus att jag har börjat skissa på mitt kroppskonstverk....


efter att jag har vilat hoppas jag på att linus på linjen ringer mig.
jag är beroende utav långa dagar ute nu. ny bra rutin.... ge mig fler.



ha det gött i london nu i helgen din jäkel. jag måste till barca snart.
kan inte fortsätta kvävas här..

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-01-29 18:17:29

Kom till oss min älskling! :)

Postat av: Lina

Publicerad 2009-02-12 13:50:25

Puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela