Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

hem ljuva lidhult

Publicerad 2009-01-16 13:47:54 i



självklart är det så. speciellt när man laddat upp med mgmt på högsta volym
så att hela huset skakar och drar till sig uppmärksamhet. ganska vanligt
när fröken eriksson befinner sig själv hemma. hon har även planerat att
ta sig ett långt bad nu efter alla studier. och då ska hon självklart låta dörren stå
öppen in till badrummet så hon hör musikens melodier klart och tydligt.
och nej, jag är inte så himla skärrad ifall nu någon skulle komma och
hälsa på av en ren slump. jag bara som jag är.



hej själsfrände. kommer till dig i eftermiddag.
vad sägs om en eller två öl ute innan jag drar mig hemåt igen?
självklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela