Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Ankargatan

Publicerad 2009-01-24 16:37:35 i

gårdagen blev att stressöla, hänga på b&b, bli påhoppad av min brors kåta jobbarpolare som just
nu förmodligen har uppnåt medelålderskrisen, och lite bulls och valentine på det.
vi kom inte in på morfars. jag älskar ju morfars. nej, känner att det hela jag inledde med
nu kan ha låtit lite bittert. jag hade mycket trevligt. var även uppe redan vid 9 imorse!
städade lägenheten som jag då var helt själv i, gjorde en mysig frukost, drack kaffe,
hade datorn i knät, tvn framför och morgonrocken på. de ä götte.

.... och nu så var vi där igen. första ölen är öppnad. och det blir nog inte
bara den i afton är jag rädd för. spännande ändå.... här ska vi alla slå klackarna
i taket i afton. avslutar nu med en liten bild på mig och frida från fredagen i all ära!





samt jag och lady woraluck..... fresh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela