Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

2009

Publicerad 2009-01-01 20:16:48 i

nyårsafton var som en fulländad kväll för alla här igår tror jag nog.
god mat och dricka, och sedan blev vi bara fullare och rundare om fötterna.
på tolvslaget stog vi allesammans och trängdes på balkongen,
med champagne glasen i högsta hugg.
sedan bar det ner till eskobar och asian palace, jag kom nog inte in
på fler ställen? haha
natten bringade uppskrapna knän och haka, en lättare plånbok och jag kan
konstatera det att klackarskor är nog inte riktigt min grejj. men jag är lika glad för det.


nu hängs det uppe i rotorp och jag funderar på att våga ta mig en öl igen,
vi kommer inte hem förrens sent inatt ändå. tacka vet jag leos konstigheter
och nu 10 år med parlamentet. denna dagen kommer jag nog minnas.
aj, vad ont jag har i kroppen.
nu går jag och lägger mig jämte damen igen.

big löve. big time.




titta vad fina bilder man hittar. hehe. jag och kakan går igenom dem högst nogrannt!

Kommentarer

Postat av: frida svensson

Publicerad 2009-01-01 22:31:46

HAHAHAH xD det där är INTE jag på bilden... fyfan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela