Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

sunday morning

Publicerad 2009-02-22 14:14:52 i

om det inte vore för min fina grabb, så hade jag nog förmodligen inte varit vaken ett tag nu och suttit
här och skrivit direkt... dessvärre hade jag nog sovit mycket längre. det blev mycket senare igår.
iallafall... min "skönhetssömn" stördes såklart men det ringdes inte utan anledning...
jag ska styra kosan med pulkan och korven i högsta hugg upp till klockaregårdsbacken senare.
vi blir ett gött gäng som inte kan tillbringa en söndag bättre helt enkelt, haha..

nu har jag även kommit tillbaka till den perioden där jag vill ha alla kepsar som verkligen
klickar för mig, dvs ALOT of them... tacka vet jag hultan som säljer billiga en gång per år,
men man kanske ska inskaffa en senare i affären eller på webben... görbra och läckra.



new era, från gulanstore....
ett bra exempel på en bra kompis:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela