Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

Solen skiner

Publicerad 2009-02-02 15:43:47 i

underbart att vara ledig en måndag. nu sitter jag här i morgonrock och
har precis kokat färdigt kaffe. sitter nere i den stora hallen, för det är här
jag numera flyttat datorn till. nu funkar den precis som vanligt igen, det är götta.

skickat iväg en massa mejl idag till mina kära budgivare på tradera också.
gå in och buda du också på:

http://www.tradera.com/MyTradera/Seller.aspx?filter=1

än så länge..
dagens plus: skinande sol, p3, tradera och träning senare
dagens minus: att jag inte kan hitta relativt billiga flygstolar.
hoppas det löser sig.

fred ut people!





Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-02 16:56:40

Hej Isabell,



Jag jag vann auktion 82544030, samt auktion 82546863 för 5 kronor styck.

Det är två linnen, de kan du väl frakta tillsammans?

Totalt alltså 5+5+29 = 39kr



Mvh PiaS

Postat av: Kakan

Publicerad 2009-02-02 21:46:06

Gumman,saknar dig som faan. Hoppas du hitta någon billig stol så vi kan ta igen tiden vi missat :( kaffe och skvaller. I miss it! älska dig<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela