Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

rönnäsvägen

Publicerad 2009-02-15 17:29:07 i örongodis,

höll firandet igång under gårdagen. hög volym, många skratt och en del
vin. hur mysigt som helst, och visst drog vi oss sedan neråt för en till öl
eller två..

vaknade upp i en ljus lägenhet, solskenet genom persiennerna utgjorde
en varmande illustration på min rygg. jag njöt.

veckan som kommer innebär lov och på onsdag har vi bestämt att det
blir några öl down town. hoppas att inte allt för många jobbar så vi kan
hooka ihop ett gott gammalt gäng från sommarn som var.

annars har det varit en del projekt som slutförts, och en del som nu styrs upp inom studier och
på övrig fritid. jag kommer på nya saker hela tiden. nu håller jag på att riva ner tapeter och slipa
i morsans, farsans, och nu senast, biggans rum. det ska bli mitt har vi kommit fram till.
känns faktiskt gött med större utrymme. ska styra upp den gamla fina karminen på rummet med.
mysigt kommer det att bli...

sen så längtar jag mest efter våren och en liten rackare som kommer springa runt på
trägården. den ska jag träna och visa kärlek till som aldrig förr. haha.
nåväl, nu ska jag fortsätta....

Kommentarer

Postat av: Micki :)

Publicerad 2009-02-15 20:43:30

Jag e pepp som fan för onsdag! Men vi ska vara i stan va?! Pusspuss gumman!

Postat av: Milie

Publicerad 2009-02-15 20:44:17

Micki va fan fick jag de ifrån haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela