Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

ons tors fre.. de dagarna vi är bäst på.

Publicerad 2009-02-20 18:18:06 i



hej. här är jag och min fina kille.
alexander heter han och kännt hela livet. han har shysst tvättbräda och kan
få vem som helst att skratta. om inte? då är du nog inte levande...

idag har jag och emilie hämtat hennes nya bil. den är grön och korallfärgad.
jag är redan kär i den och vi kallar den spättan. emilie har bakat till oss nu med,
cheescaken står i ugnen. söt är hon. efter att den tagits ut ska vi cruisa vidare till
landet, först till långaryd (någongång måste jag väl komma hem till hennes hood),
sen till lialt.... vi ska bara mysa och gotta oss denna dag. känns inte som fredag.
men det gör inget då det varit fest hela veckan.

imorgon ska vi till lagan och fira emma (igen), dock denna gång med gamlingarna.
men frågan återstår.....
nu ska jag och emilie ta oss en nikotinpaus.
over and out. älskar er allihoooop.

Kommentarer

Postat av: Pancho

Publicerad 2009-02-21 15:56:09

Me love you long time <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela