Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

med ett leende på läpparna

Publicerad 2009-02-03 18:51:26 i photo,

dagen har varit som svart på vitt och tvärtom.
förmiddagen kändes lång och stilla med mycket kaffepauser jämfört med
vad nu eftermiddagen har gett. den har nämligen bestått av bara rännande, nonstop i lilla lidhult.
och jag är nöjd. jag uppskattar verkligen min kära vän på banken. alltid till stor hjälp.
väligt skönt att jag fått iväg de mesta av paketen också genom posten.
nu får jag äntligen slå mig till ro och uppdatera mig efter kvällsfikan med mor och granny.
well, jag mår skitbra.

nå, brudar? hur har det gått i norge? önskar all lycka dudes!
och älskade petra har kommit hem. hon hade visst skickat en kärleksförklaring på
ansiktsboken, så jag får nog ta och svara på den. här efter blir det nu kaffe och
annat att stå i. som studier till exempel. men.... idag kan jag nog fan inte klaga.
för glad och sprallig för sådant. från mig till er alla. 1000 kg kärlek!




Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-04 12:52:37

lägenheterna som vi kolladepå var väl sådär..

sett finare och min kääääära kusin jennie hjälpte oss och fixade fram en lägenhet ovanför henne.. havsutsikt, 2 vånings!!! vi får den om vi vill :D

så jag e tok glas, massa svenska ungdomar som bor där med ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela