Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

home sweet lialt

Publicerad 2009-02-27 19:07:59 i

fikade med lina idag innan hemfärd. hon ökade min pepptemp ännu mer för imorgon
(hur det nu är möjligt) när hon berättade och jag fick mer info om kvällen.
jag har därmed råkat på olika sympton som spralliga ben och ovanligt mycket
snack som folk förmodligen inte hunnit med. okej, kaffet står nog också till tjänst.
längtar. och jag hoppas på att jag råkar stöta på allt gött folk som har sagt att de
ska slå klackarna i taket minst lika mycket som jag. eller ja, danseskorna åtminstonde!

nu tar vi oss en nikotinpaus och ett glas vitt och njuter av lilla lidhults tystnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela