Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

fredagen den trettonde

Publicerad 2009-02-13 19:29:55 i örongodis,

den är bara en myt, gällande otur.

jag hade tänkt lite på dig tidigare under dagen, på hur stor sannorlikheten skulle vara att
vi sågs vid på samma ställe igen. den tanken var som bortglömd tills du sa mitt namn,
log och visade att du kände igen mig. då vaknade jag till.
det tänker jag leva länge på.


...... jag smälter



http://www.myspace.com/nick035
en annan skön snubbe. fina halmstadbor. check it out!



så.... nu dricker vi öl.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-13 22:25:21

bra bra bra, call you tomorrow

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela