Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

facebook, kan vara det bästa annonsfältet

Publicerad 2009-02-23 20:23:04 i

"Isabell behöver en händig gentleman för ett renoveringsprojekt.
jag tvättar dina kläder och lagar din mat.. och visar lite kärlek som uppskattning. 0702968144, fint.."

stämmer bra. du är mer än välkommen. hinner inte slipa, riva ner och dona själv när jag
har så mycket andra projekt som ska avslutas inom studier och annat. trist eftersom jag
är så sjukt inredningssugen som alltid!

isabell gotta go again... men säger bara en sak. håll utkik på onsdag.
för då kommer tre utav mina finaste vänner och hälsar på mig... sen drar vi till växjö en sväng.
kommer sakna mattan något så illa, men inte ska jag hänga läpp för det, nu vet jag åtminstonde
att du kommer kunna leva lite längre till, haha..... *kaaaachiiiing*

 

Kommentarer

Postat av: frida svensson

Publicerad 2009-02-24 15:02:07

du är fin!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela