Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

bandit queen

Publicerad 2009-02-25 18:51:15 i

lika älskvärd onsdag som förra veckan.
emilie kom och hämtade mig i sunnerbo och sedan cruisade vi vidare mot växjö.
hade inga stora planer för shopping, men som ni alla vet så blir det ändå en del
när man minst är inställd på det. jag är sjukt nöjd med mina köp. ångesten får
komma senare gällande plånboken..... hihi.
nu har jag helt slut i mina fötter och armar som burit runt på massvis med kassar
under dagen. nu ska det färgas hår och tas ett långt bad. lyx.... but först..

emilie emilie emilie
me me me
loves you
looooooooong time.






höjdpunkterna för dagen.
+ ett linne från monki.

Kommentarer

Postat av: Pancho

Publicerad 2009-02-25 20:13:54

Aj aj aj! Vad har du nu köpt? :P

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-25 21:25:19

du ska få se....

lovar att du kommer vilja min nya kepa i varjefall..

it's najs.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela