Stay true to yourself

and you'll be hard to beat

the sun shines

Publicerad 2009-12-19 14:02:21 i

and the snow is falling, snow is falling on the ground
In the forest, in the forest there’s no sound.
And the seasons, and the seasons come and go
In the springtime, birds will sing and flowers grow.

musikhjälpen har gjort en del utav min vecka har jag kommit till underfund med.
riktigt shysst. och iz är shysst hon med. skänkte 50 spänn igår. synd att jag inte
kunde vara närvarande hela tiden för att höra min låt. men det blev nog grymt.
om två timmar cruisar vi in mot strawtown. bio it is. sen kanske hooka ihop med
saknade dårar. tiden springer så fort iväg mellan gångerna.
och min lilla soldat pankolito hänger nog på oss,
så om han är en riktig soldat bör han inte vara rädd.


sara på roddys. fika efter mässan med henne, kicki och mimmi.
och fröken iz under gårdagen.



ps.
jag har någon som jag behöver och någon som behöver mig i sitt liv.
hade glömt bort hur det känns att vara såhär lycklig.
lite som en sagodröm ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

the world is a book, and those who do not travel read only a page. ~ st. augustine

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela